Hästmänniskotest x)

Hellu, jag hittade det här testet på gulliga Elin hs´s blogg som jag tänkte göra så vet ni lite om mig som hästmänniska :P Ha det gött och njut!! // Mimmi

Vad har du för färg på dina ridbyxor?
 Bruna
Har du ridstövlar eller ridskor? Både och men mest ridstövlar
Vad är din favorithäst för ras? Ingen speciell
Anväder du chaps? Ja, om jag har skor då :P
Vad har du för storlek på din hjälm? 56, tror jag x)
Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? Jag tycker det är bra med trevliga och pratglada personer :)
Är hästar ditt liv? Ja, 7 dagar i veckan så det är mitt andra hem! :P
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nej
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Ja, kära Nåty var så fin :)
Har du ridit en hel svarthäst/ponny? Japp
Har du ridit en fjordning? Japp, men det är inte riktigt min häst ras x)
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? Ja
Du rider dressyr i bland? Alltid!
Du använder alltid hjälm när du rider? Ja
Du kan stallreglerna? Ja
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Oftast är jag i stallet 7 dagar i veckan, är lite svårt och vara där mer då en vecka består av 7 dagar :P
Har du en speciell favorit häst/ponny? Vår egen sööta, charmiga Palette :D
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Beror på men 3-4 gånger är normalast, Mikan rider ju också :P
Du bor nära ett eller flera stall? Ja
Du går på ridskola? Nej
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Ja, men natur och uteritter är alltit roliga :D
Har du haft sommarhäst? Nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Det är kul om man inte gjort det på länge ;)
Tycker du om att rida dressyr? Jaa! Det är det bästa och roligaste :D
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Jag har alltid varit ett fan av skäck
Hur många hästar har du haft? 1
Rider du för någon privattränare? Ja och hon är jätte bra och gullig.
Hur länge har du ridit? 10 år tror jag.
Vad fick dig att börja rida? Mamma och mormor <3
Vilken gren gillar du mest? Dressyr!!
Har du egen häst? Ja
Isf, vad har du för sadlar? En allround men har beställt en dressyr nu.
Vad har du för träns? Svart med strass och 3 delat bet med äppelsmak (a)
Hur många täcken har du? 5
Hur många benskydd har du? 2 par
Hur många vojlokar/schabrak har du? 5
Hur många grimmor har du? 5
Hur många grimskaft har du? typ 7 X) dom går sönder och försvinner rätt ofta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0