Rensat hagen - Orm IGEN

Hela familjen åkte till stallet idag, då vi måste slå med
lie i Palettes hage på framsidan då hon ska flytta upp
imorgon då hennes hagkompis flyttar upp så kan hon
inte stå själv därnere, blir jätteorolig och bara vankar
omkring och gnäggar i 180.

Hela hagen var full med någon sorts giftiga blommor
(fråga inte vad den heter) så Göran slog med lie och
vi krattade och körde bort allt.
Tuffare än man tror!!

Hjälpte en annan tjej IGEN att fånga in en orm som var
i en box - jag avskyr dom!!! Ormar är det värsta jag vet
ha.. kanske därför jag har otur att vara där varje gång??
att övervinna min räddsla - vem vet!!



Blev mc efteråt då alla var hungriga och vi körde tillbaka
till stallet och lämnade till Mimmi då hon stannade kvar
och red, hon hade tagit en tur ut.
Vi andra åkte hem och Mimmi hade taig moppen så
hon kom hem senare vid halv 9 tiden.
Varit i stallet sen kl.13,00 och var lite trött hon med.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0