Fredag Och Lördag

Fredag:

Juldagen..skönt att bara kunna slappa och inte ha några
direkta åtaganden förutom totton men hon liksom ingår
i vardagslivet så det fixar sig alltid på nått sätt.

Mimmi åkte till Danne och Göran,Mickan och jag hamnade
i soffan framför Tv:n och tittade på Wallander -sista filmen
och efter det blev det dom två sista Johan Falck.
Nu har vi tittat på alla mina 3 julklappar :0))
Lika bra och spännande som vanligt.

Mickan mår fortfarande inget vidare och äter inget
och äter inte HON, då är hon sjuk :0)) Finns ingen
som äter så mycket och inte går upp i vikt ...ha..ha
lite avundsjuk där :0))

Framåt 7-tiden åklte vi och hämtade upp Mimmi och
sen till stallet en liten stund, Mickan ville följa med
och träffa sin bästis som hon längtat efter sen igår.

Palette fick några nya julklappar, tror hon gillade
clementinen bäst..hi..hi.. täcket och grimman var
nog mer vi som gillade!!

Lädergrimma med ludd




Stalltäcke i 1stl mindre än det svarta


Så fin blev våran ponny på Juldagen :0))

Var där i ca 1 timme sen orkade Mickan inte mer så
vi åkte hem.

Lördag:

Mickan lite bättre idag men fortfarande inte helt ok.
Tog det lugnt på förmiddan och sen började Mimmi
och röja lite i sitt rum då hon har bestämmt att måla
om och tapetsera en fondvägg.

Efter middan stack Mimmi och jag till stallet och
hon red i ridhuset med Tora/Lia och Kristin/Neldo
medans jag fixade boxen med granris som Daisy
och jag var ute och plockade i skogen.








Nu har hon lite att pyssla med igen.

När Mimmi red från ridhuset var det någon som smällde
av fyrverkerier och då reagerade Palette lite.
Fick eld i baken ha.ha...










Tog det lungt resten av kvällen.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0