Tisdag: Mickan och Linnèa stallet

Mickan och jag hämtade Linnèa hemmma hos
henne vid 2-tiden, sen skjutsade jag tjejerna
till stallet.
Då det är över -8 så var alla hästarna inne redan,
får gå in till lunch då vattnet fryser när dom
inte är inne och värmer upp stallet :0))

Hälsade och gosade lite med Palettis innan
jag åkte. Karin Linnèas mamma kommer och
hämtar dom sen då Mickan sover över hos dom.

Åkte in till Anna på Babyproffsen en snabbis
och kramade om henne och hejade snabbt då
det var överfyllt med folk så träffas vi en annan
dag i stället.
Så himmla kul att det går bra för henne, har blivit
ett otroligt lyft för butiken sen hon köpte den och
driver den själv nu och är en kanon chef - en sån
som alla anställda skulle få ha, en chef som verkligen
bryr sig om och uppskattar sina och som förstår att
utan dom fungerar det inte.
Du är verkligen kanon Anna!!!

Sen in på Rusta och vidare ner till Åkermyntan
och sen hemmmmmmm....ljuva...hem....:0))

Göran och jag har intagit övervåningen då Mimmi
har 7011 kompisar här och har ockuperat vardags-
rummet. Är inte så farligt som det låter :0))
Så då blir det lite tid till dataskrivande.

Pratade nyss med Mickan och dom hade kört
markarbete idag och hon var pigg som en lärka.
Tror jag det då hon har vilat från hoppningen
sen dan innan Lucia, hoppning är hennes liv:0)))
Hoppa och galoppera!!!!
Linnèa hade fått hoppa Lia så jag kan gissa
att hon var nöjd med. Kristin var där när vi kom
så jag gissar att hon tränade dom.

Misstänker att jag ska åka och hämta Pizza till
hela gänget då Pizzerian vid Knallen hade stängt
så det får bli Lilla Rött i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0