TORSDAG: Inga skor Men nya mattor :0)

Mickan och jag åkte och skulle handla vinterstövlar
till henne men av typ 100 par att välja så var nästan
alla med hög klack och INTE fodrade- Hallååååå
är det inte vinter??? Har jag missat något???
Så inga stövlar vart det.

Efter det åkte vi till stallet i stället och det var
betydligt roligare att träffa lillsnuttan som blev så
glad :0))
Det var sån snöyra och blåste kallt så vi slopade
att ta promenaden idag och myste lite i boxen
istället med lite extra borstning m.m.

Sen åkte vi hem och lagade middag + satte på och
kokade 2:a julskinkan! JA...vi tjuvstartar vid Lucia
och sen varje kväll blir det julknäcke skinksmörgås.
Finns det något godare??Näääääe.

Jo, vi hade köpt 2st nya mattor till Mickans rum
och till Vardagsrummet så det blev lite städning
oxå, samtidigt som matlagningen.
Fint blev det och Daisy blev stört kär i nya mattan,
la sig ner och började rulla runt och gosa med den.
Lilla knäppissen....

Vid 8 åkte vi tillbaka till stallet då vi hade kvällsfodringen
och möttes av Jenny som precis hade fodrat klart???
Hon hade läst fel och trodde det var hon hi..hi..
Det var snällt!! Men jag sa att jag tar imorgon så
slipper hon stressa från jobbet då hon slutar vid halv 9.
Blev lite prat med Sussi och sen åkte vi hem efter ½timme.

Pussade lite på Palettis innan <3 >3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0