Kvällsfodring

Då tjejerna ville vara kvar ett dygn till på landet ute i skärgården
så fick Göran och jag ta kvällsfodringen (annars fixar tjejerna det nästan
helt själva fast jag alltid är med) lite att tänka på: höpåsar till alla,sen
byttorna, katten ska ha kvälls mat med men ingen risk att man glömmer
honom då han jagar en och jamar i 180, kolla vilka som ska ha täcken,
benskydd etc. och sist sopa hödelen och kolla låsen och bommarna på
2ställen.

När allt var fixat så mockade vi Palettes box och fyllde vatten.

Provade nya regntäcket som kom idag, nu har vi ett att byta med
om det andra inte hinner torka till dagen efter. Den passade bra.

Ha..ha..jag vill inte stå stilla så husse får muta mig med GODIS.


Var färdiga framåt 22-tiden och dags att åka hem


Imorgon blir det jobba igen, tror hon längtar efter att få röra på sig
än det som blir i hagen. Mimmi ska rida lektion för Susanne kl.19,00.

GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0