Bytte box, Barbacka ridning.

Nu har Palettes pass kommit + att jag gjorde ägarbyte på
ponnylicenset igår så nu börjar det bli klart med det mesta.
Bara Gröna kort utbildning kvar sen kan det Tävlas.

Första skörden (nästan förutom Tomater + Gräslök)
Äpplet för att visa storleken


Mikan och jag åkte iväg till stallet efter pappa var här och fikade,
kom iväg vid 3 tiden.

Jag gick ner och hämtade henne i hagen medans Mikan mockade



Lia ville följa med så jag tog med henne in oxå.




Fick veta att dom ska byta golv i Palettes box, så vi flyttar
över henne i boxen mitt emot som är tom - Rambos gamla.
Gisses vad den ser ut i jämförelse med Palettes fina målade box.



Har man sett nånting så gräsligt??



Detta golv ska bytas mot plankgolv istället,
för skiva som det är nu.


Nu är hon flyttad, nosar in sig :0)


Mikan rider nere i paddocken, blev barbacka idag.
Gjorde en bana med koner och och olika uppgifter vid varje.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0