Avslutning, Mobil, Stallet, Grönan, Vällingbyridskola

9,00 var det avslutning för Mimmi i Kista och samma tid
för Mikan i Backlura. Efteråt åkte Mikan & jag till V-by och
handlade lite gott till fika + att Mikan ville köpa några blommor
till Mimmi då hon nu gick ut 9:an.

Passade även på att köpa ny mobil - kamera telefon:0))))
Kan ni gissa vilken färg??? ROSA



Nu jäklar ska det fotas och man kommer förhoppningsvis se motivet oxå;0)

Sen bar det hemmåt o Mimmi kom hem från skolan, vi var så nyfikna
på betygen - wow...Toppenbetyg massa MVG + VG.
Fikade och Mikan gav blommorna till Mimmi och på kortet stod det

"Grattis storasyster som har gått i skolan i 10år" Mimmi började och
skratta - jag har ju bara gått 9:e år, hoppade 3:an ha..ha..
jättefina blommor.
Sen fick dom ett varsit sommar paket dataspel + dvd box.

Kl.13 kom Mikans klasskompis Amanda och hennes mamma och hämtade
för att bege sig till Gröna Lund och hon var hemma igen vid 22-tiden.
Hade haft jättekul och träffat flera kompisar där.

Mimmi stack iväg vid halv 3-tiden till Vällingbystallet för att träffa gamla
stall/ridkompisar, fick veta att Nåty skulle säljas :0((
Även hon kom inte hem förrns 21-tiden.

Göran och jag var själva och tänkte ha en filmkväll men tyvärr kom ett
telefonsamtal emellan och några fel ord kan göra att det bli pannkaka av allt.
Du missförstod mig helt och jag vill att du tänker om.


Senare tog vi en sväng till Palette och en arbetskamrat till Göran och hans
dotter kom förbi och hälsade på ponnyn.
Imorgon ska vi prova och släppa ut Palette, Lia och Sunrice tillsammans
i hagen och se om det går bra, fungerar det så kommer dom gå tillsammans
i sommarhagen, tror att Palette uppskattar hästkopmisar i samma hage.

Mums...mums... vilket grönt gräs


Hallå där!! Stå stilla vi ska fota....
Kolla vad blixten gjorde med ögat - hon ser lite läskig ut :0)


Jag vill inte stå stilla - bättre att äta gräs :0))
Då kan jag se lite sur ut....


Tack, nu känns det bättre - smaskens....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0