Kom till slut till stallet......Bättre sent än aldrig!

Mimmi och Mikan stack iväg på moppen vid halv 8-tiden och ringde efter ca 10min att moppen hade pajat och läckte bensin. Var bara att ge sig iväg med 2bilar och Göran lastade in den i blazer o jag skjutsade iväg dom till stallet. Sen när jag kom hem började han att skruva isär den och det visade sig att sprinten som bensinslangen sitter på hade åkt av - lite sjukt men den är bara inskjuten och sitter inte fast i något??!! Så efter lite tänk så blev det fixat och kan nu inte åka av.

Mikan hade ridit barbacka och allt gått bra, galoppen var favorit o lättast att sitta kvar på :0)) Det måste Palette ha diggat! Hämtade hem dom igen vid 22-tiden, var ödsligt i stallet bara tjejerna kvar - tur att det är sommarlov med sovmorgonar. Palette stod och åt förfullt och hade inte tid att hälsa när jag kom in i stallet...sicken ponny ;0))

Får bli en moppe tur till stallet imorn i stället.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0