Lätt: C Program

Mimmi och jag var till Blackebergsgymnasium idag och hälsade på kl.13,00
Verkar vara ett mysigt gymnasium :0)) Lugnt o skönt fast det går
över 1000st elever där.
Träffade Studie - yrkesledaren Carina som visade runt oss.
Blir nog kanon om hon börjar där.

Efter det åkte vi nästan raka vägen till stallet och Foppa fick följa
med idag.


Spännande att följa Palette på banan


Jag hjälpte Mimmi och träna Lätt: C programet i dressyr.
Mycket att hålla reda på och Palette var lite stel och seg i början men
sen lossnade det och gick mycket..mycket bättre och till slut BRA!!! HURRA!!!
Förrst var vi inne i stora ridhuset tills lektionerna började och korten jag tog
därinne ser man inget på utan lägger ut dom jag tog på ute banan sen.

Tror jag bestämmt mig för en Cyberfoto telefon istället för en liten
digitalkamera så behöver man bara 1 sak med sig -
telefonen har man ju jämt med sig.

Här rider hon programmet oxå




Avslutningen


Vilken tur jag har som får låna Palettes fleece täcke då
det blåser så kallt.




Tillbaka till stallet igen efter ca 1½ timme och göra dom vanliga sysslorna.



Så här står hon nästan jämt och kikar efter oss när vi går.


Sen bar det hemmåt och äta, plankstek blev det till middag mums....mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0