Morgonfodring

Gäsp.... Telefonen ringde halv7 bara att kliva upp och väcka tjejerna, vi har morgonfodringen kl.7,00. Konstigt :0)) ingen var is tallet när vi kom... knappt en bil på vägen heller - vem vill gå upp frivilligt i ottan på midsommarmorgon??!! Mimmi och Mikan fodrade hö påsarna medans jag gjorde i ordning Palettes mat för hela Lördan, sen var det täckes byten och det är lite gissel ibland att veta vad som är vad - kan stå Ute-blått täcke?? så ligger det 2-3st och då ska man gissa sig fram vilket av dom det ska vara. ha..ha.. kan vara kul ibland. Sen efter ca 1 tim var det dags att börja släppa ut dom som ätit upp och framåt halv9 var den siste klar och Mimmi soppade hela stallet sen åkte vi hem vid 9,00-tiden.

Kommer det inte någon snart, jag är klar!



HALLÅ!!!! Ska ni inte släppa ut mig jag har ätit färdigt.


Äntligen någon som kommer och håller mig sällskap,
en liten kli stund kan jag ta medans vi väntar.



Nu fick jag komma ut :0))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0