Dressyr på utebanan i solen

Mimmi red Palette idag igen. Mikaela hade ont i knäna
och var trött efter gårdagens aktiviteter på Grönan.

Lindad o fin idag med, Mimmi har blivit en hejare på detta!!
Dom red i paddocken i det underbara vädret.

Ridskolan har flyttat ner några hästar till hagen som är runt utebanan
och dom gick o gnäggade, Palette pratade med dom 1 gång:0)
Sen blev dom uppspelta när hon galopperade och när hästarna i hagen
galopperade blev Palette uppspelt och ville oxå.

Ser ni mitt bling..bling..


Ser ni mina fina ben?


Ok - jag kör lite uppvärming själv medans du fotar
är det ok?



Kommer snart tillbaka


Jag lämnar alltid hov-avtryck där jag varit


Palette was here ;0)


Hon var lite svettig efter dagens ridning, kan vara värmen lite oxå.
Kom till stallet vid halv 10-tiden, Palette stod och åt men var mycket
intresserad av morötterna jag hade med. Hon blir helt Extas när
man har något gottis med sig.
Bar sen hemmåt då Mimmi var hungrig, hon ville inte ha hö... hi...hi..
bättre med grillad kyckling!!

Syns imorgon - blir en hel hög som kommer då.
God Natt

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vad fin hon blev med blinget (o:

2009-05-30 @ 00:36:24
Postat av: Pelle

Gos d morgogn, klocjakn är 04.25 söndaag vackra morgon, har precis kommit hem från paarty party.

Palette är fiin, faktum är att hästen är mer släktt med svin än älg. koonstigt eller hur, nogg är hon litre lik älg (o: Puss o kram alle leute..,,

2009-05-31 @ 04:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0