Hoppträning i lilla ridhuset

19 Maj (Efter upptadering)

Mimmi hade hoppträning idag för Mikaela.

Det gick toppenbra!!! Mikan har börjat och lita mycket mer på henne nu och känner sig mycket säkrare.
Hoppade bana idag och slutade på 95cm hinder - gallant...hon har en mycket bra hoppteknink.









Måste berätta om min och Palettes lek :0)
När Mimmi började ställa upp alla hinder värmde Mikan upp henne och jag kom ut på banan
och då började Palette följa efter mig och det slutade med att jag gick slalom mellan hindren
och hon efter och när jag sprang, travade hon och ner till skritt när jag gick.
Hon var som en hund, så roligt har jag inte haft på länge *ler* så cool häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0