Tisdag: Sjuklingar

Mickan hemma idag då hon vaknade med hög feber
och brinnande hals + förskyld.
Själv har jag fått nån regäl inflammation i höger
skuldra/axel/nacke, tur att det är Tisdag och min
sjukgymnastik dag, kan knappt lyfta höger arm
och en gedigen värk...bara..skit!!
Lite lindring efter ultraljud och massage, men kunde
vara bättre.

Tror att det år våran lilla ponnys fel, som har börjat
och busa/testa lite. I förrgår så fick hon idèn om att
INTE vilja stå kvar ute i gången utan vips in i boxen
och där flög jag med :0) inte så bra för nacken.

Göran kom hem tidigt då han besiktade bilen på
eftermiddan och det gick kanon!
Vi åkte till Ikea och tittade på en möbel till vardagsrummet
och sen åkte runt och tittade på tapet då vi ska göra
om lilla toan på nedervåningen.
Golv,Golvvärme och ny toalett står i garaget och väntar
men fortfarande inte hittat någon tapet :0(
Vet inte riktigt vilken färg heller men tillslut så
hittar man nog något och får en AHA upplevelse.

Skjutsade senare på kvällen Mimmi till stallet och
stannade kvar och tittade på medans hon red i
ridhuset tillsammans med Pia/Neldo och Sussi
longerade Loto.

Blev lite svettig efter dagens dressyrpass


Hon kikar efter Betforhinken - vet att den är på G :0)


Titta så snällt jag väntar!!


Nu fick jag ÄNTLIGEN mumsa...


Det var allt från denna dag

God NAtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0