Fredag: Tur till skogs

Hela Mickans tjejliga ;0) har sovit här och kan gissa att dom inte
somnade förrns framåt 3-4 tiden då dom tittade på någon
Harry Potter från kl.01,00. Men dom är ju lediga och sov fram
till halv 12 så dom var pigga o glada ändå.

Emelie stannar kvar en natt till och följde med till stallet.
Mimmi hemma och kurerar sig, febern har nästan försvunnit
men vill att hon vilar lite till så den inte kommer tillbaka.
Kanon fint väder idag så vi passade på att rida ut.
Daisy var med och fick springa av sig på ängen, jagade Palette
i full galopp. Gissa om hon var trött sen.

Ponnyn har äntligen fått nytt stalltäcke, visst är hon fin!!



Hon är ganska varmblodig av sig så tjockt täcke går inte som dom
flesta är på marknaden - stoppning rund 300-400gr.
Nu hittade jag äntligen ett som var 180gr :0)) och till kanonpris oxå.
Fyndade hela 100kr då jag var första kund - sånt gillar jag!!!!
Blir ganska kallt i stallet nu redan då det är runt 0, så blir det en
superkall vinter så kan det kanske behövas lite tjockare.

Sen hem lagomt till middan och vi tittade på film (ovanligt va? :0)
Jag somnade på soffan och vaknade några timmar senare när
Mimmi sa att morfar hade ring och berättat något kul.

GRATTIS TILL STORSLAMMEN PAPPA  

Hi..hi.. Säger inget mer, annars kanske du får beundrar brev ;0))

Nu är det dags att lägga sig IGEN fast denna gång i sängen!
Ska upp 6,40 imorgon då jag ska hjälpa Mimmi med en
morgonfodring som hon har fått betalt att göra.
Hatar tidiga mornar men vad gör man inte för sitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0