Onsdag: Ny opererad

Uppvid halv 6-tiden och väckte Mickan.
Blev lite morgon mys med Daisy innan duschen.






Åkte iväg till sjukhuset vid kvart i 7 och det var lite trafik
så vi var framme redan kvart över och hon skulle o.p 7,45.
Blev lite väntan men kom in snabbt ändå.

Halv 9 bar det in till operationssalen och så tog det ca 10min
tills Mickan fick sprutan och somnade på 2 sek.
Sen tog det ca 30min så var operationen klar och sen låg
hon på uppvaket i nästan 1tim och fick frukost + glass :0))

På hemvägen köpte vi med oss smarriga räksmörgåsar
som vi mumsade på och tittade på 2st Kommisarie Winter -
lite halvsovandes blev det med.



I 10 dagar ska hon ha detta bandage och sen skall det bytas
och kolla stygnen hur det ser ut och sen lägga om det.



Ingen idrott på 2v och får börja belasta knät
när det slutar att smärta.

Så nu stutsar hon runt på kryckor.

Mimmi och jag stack en snabbis till stallet och bara fixade
mat och mockade + lite putsning på totton.



Nu ska jag sova - God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Skönt att det är klart Mickis, du är så duktig. Snart är du uppe och studsar igen (o:



Klart att det blev en härlig räksmörgås på Räkmackans dag. De e mumsigt....

2009-10-14 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0