Lördag: Markarbete

Mikan och jag åkte själva idag då Mimmi skulle träffa Elin.

Vi var där ganska tidigt, redan vid halv 4 så hon var kvar
ute i hagen.

Mikan & Palette på väg in till stallet



Busar med en morot som vanligt :0))


Medans jag står inne i boxen och mockar, ser ut som att hon
kikar på vad jag gör.

Gick sen ner till paddocken och den var ledig som tur var då
vi hade tänkt att träna lite markarbete och lättare hoppning.

Byggde upp en bana som Mikan hoppade i olika banor.

Först markarbete (mycket låga hinder)


Hoppar ca 50cm-65cm


Hoppar ca 50-65cm Längre bana


Efter ca 45 min var dom ganska nöjda och lite trötta + hungriga!!
På väg hem till stallet.




Titta så fin jag är!


Palette fick mumsa på sin betfor när vi kom till stallet + resten av hö:t
som hon bara fick en liten skvätt av innan vi gick ut.
+ 2 extra äpplen som hon var värd :0))

Åkte hem vid halv 6 och väl hemma hade Mimmi och Elin lagat en
super god middag - Cowboy soppa (passande va?) med färska
chibatabröd mums..... Tack tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Det var så lite så :P tack för att jag fick komma :D

2009-09-27 @ 18:05:34
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0