Måndag: Hårdträning

Idag red Mimmi, var några dagar sen då hon har varit
förskyld m.m men idag blev det hårdträning!!
Palette hade varit superladdad och spettsat öronen när
dom kom ner till ridhuset,hon visste nog direkt vad
som var på G :0))  Hon älskar att jobba.

Jag stannade kvar i stallet och fixade lite och pratade:0))
lite med alla som var där.

Palette har fått en granne mitt emot sig (sin gamla box)
som nu är ombyggda till 2st häst boxar från 3 ponnyboxar.
Hon verkade trivas med Svarten som han heter.

Efter ca 1 timme kom dom tillbaka, Kristin/Lia hade ridit oxå
och sällskapade upp.
Medans Mimmi gjorde klart allt hjälpte jag Malou att
kvällsfodra ponny stallet + kraften till dom stora så gick
det fortare då man är ensam och det uppskattades :0)
fick ett gullit sms av henne.

Titta så lydig jag är och stannar kvar fast det är öppet.


Spanar efter Betfort hinken ...mums....


Hemfärd strax efter 9, Mimmi börjar tiddigt imorgonbitti så det
är tidig läggdags då hon måste gå kl.7.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0