Minspel - Dressyr - Kvällsfodring

Mikaela står och kliar henne och hon gör så
härliga miner :0))

Kolla filmen:



Daisy och jag gick ut i hagen som igår och jag mockade dom
få högarna och sen spelade vi fotboll.
Idag hittade hon direkt till Palettes hage å hon spanade vilken
som det låg en boll i ha...ha... klok hund!!

Sen senare gick jag ner med Mikan till ridhuset närmare 8-tiden
då lektionerna var klara och släppte in henne i ridhuset, sen gick
jag upp med Daisy till stallet då det var en häst till så kunde hon
inte vara med där inne utan fick vara i boxen själv för  första
gången och det verkade ha gått bra.
Mimmi hängde med ner och tränade Mikan i dressyr.
Båda två var kanonduktiga :0))

Både den som red och instruktören.

Se film NR1:


Se film NR2:


Jag gick upp tidigre då vi ghade kvällsfodring och började så smått
och fick hjälp av gulliga Jenny så det gick på en kick.
Vi var klara sen när tjejerna kom upp vid kvart över 9.

Då fick hon betfor och Mikan pysslade om henne lite, sen åkte vi hem.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0