Onsdag: Teknik är bra när det fungerar annars SKIT!!

Ja.ha.. nu har insulinpumpen börjat o krångla oxå
och pratade med Medtronics idag och dom tror INTE
att det är pumpen det är fel på utan infusionssetten
men inte JAG!!!! Är säker på att det är pumpen som
krånglar så imorgon ska jag ringa och tjafsa med dom
igen, tänker inte ge mig förrns dom skickar en ny.

Bara att ta fram sprutorna och det var ingen höjdare
kan jag lova, Mickan bara HATAR DOM....
Tyvärr så gör Lantusen (bas insulinet) jätteont
att ta och det svider regält och värsta bullen blir det
om man har otur. Fy faan för att behöva plåga sitt
barn, men måste då det är enda sättet att överleva.

Senare på kvällen åkte vi till stallet och Mickan red
fast med ett on ben :0(( och inte så jätte taggad.
Gick ganska bra ändå, hon tränade en heldel på
skänkelvikningar i både skritt och trav.
Blev lite små protester från Palette då jag tror
att dom missförstod varandra.



TORSDAG:

Görans förrsta arbetsdag idag :0)) på nya jobbet.

Ringde Medtronics idag och fick dom tillslut att gå med
på att skicka en ny pump, så nu behöver Mickan bara
plågas 1 gång till ikväll med dumma sprutan.

Hade tid hos Astrid Lindgren kl.13,00 så Mickan och
jag åkte dit och så får vi se vad det ger framöver.

Efter det kom Olivia över och tjejerna bakade jättegoda
muffins med chokladbitar i.
Åt middag och sen åkte jag själv till stallet och mötte
Mimmi där som hade åkte dit från Danne.
Hon gick ner och red medans jag fixade i stallet
så blev det inte så sent idag.

Dags att sova nu - God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0