Onsdag & Torsdag: Tripp ut + Ridhuset

Onsdag:

Mickan kände sig lite bättre idag och febern har gått bort
så vi red ut en liten sväng.
Och Daisy var med i det fina vädret.

Gick förbi kolonilotterna och där hittade Daisy en collie
kompis :0) hon var 8år, mycket lugn och försynt.
Nu kan dom träffas hela sommarn.



Gick rundan runt lotten och sen hopptränade Mickan
Palette lite diken och det börjar gå mycket bättre nu.

Stannade sen ett tag på ängen och betade.






Daisy har börjat att går nära Palettis igen.





Sen tillbaka lagomt till eftermiddags maten.

Torsdag:

Mimmi och jag åkte senare till stallet då det småregnade
lite o inte så kul att vara ute när man har ridhus.

Hon gick ner och red medans jag fixade lite i stallet
och pratade :0)

Mimmi  red i ca 1 timme och sen åkte vi hem vid halv 10.

Ganska skönt att komma hem lagomt, då Göran har varit
i Gävle hela dan och jobbat och Mickan var också trött
så det blev en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Tina Ihatsu

hej

Jag heter Tina det var vi som ägde palette innan Lena köpte henne,var roligt att se att Palette är så fin och att det går bra med henne.Palette var 4år när hon kom till oss från Danmark.Min dotter tävlade henne upp till lätt a hoppning innan vi sålde henne ,när min dotter gick över till stor häst

Hör gärna av dig

2010-05-05 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0