Tisdag: Mimmi red

Var på Smärtkliniken/St:Görans idag och gjorde en minnes
utredning och det var som jag befarat att det bara var skit!!
Det som var skönt med det var att man fick konstaterat
att man inte är "dumm i huvet" ha..ha.. utan att det
är ett fysiskt fel som har kommit efter olyckan med nacken
och att jag har fått Fybromyalgie gör inte saken bättre.
Lite jobbigt bara att det har blivit värre och att även
långtids minnet är på verkat, men mest korttids.

Åkte till stallet efter middan Mimmi och jag +att
vi skjutsade hem Danne på vägen.

Palette var jättefin idag och ridningen har blivit
som natt o dag sen Mimmi börjat o tränat
för Ewa, har verkligen fått bra hjälp.

Började med att värma upp ute på ängen vid paddocken då
vi var lite tidiga till ridhuset. (är inte ledigt förrns kl.20,00)



Liten film från uppvärmningen


När ridskolan var klara gick vi in till ridhuset och Mimmi
red ca 45min där inne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0