Måndag: Ny vecka igen :)

Gisses vad tiden går... & går...

Mickan skulle åka med Kornelia o hennes mamma
så dom gick hem till henne vid 1-tiden och Mimmi
o jag stack iväg vid halv 2 till stallet oxå,
men vi han först fast vi åkte sist :)

Vi gick ner och hämtade Palette o Cha Cha i hagen
och Mimmi började göra iordning henne och efter ca
½ timme dök tjejerna upp, dom hade varit en sväng
på Ikea, inte konstigt att det tog tid :)

Mimmi/Palette & Kornelia/Cha Cha gick ner till
paddocken tillsammans medan Mickan o jag
gjorde klart i stallet, sen kom vi ner efteråt.



Red i ca 45min, här skrittas hon av







Hon har fått både nosludd och gummi ringar
på bettet (ser ut som hon har napp ;)
Hon har tendens till lite skav, får se om detta kan hjälpas.


Bra att klias på :)


Lilla nyfikna fröken.




Kornelia/Cha Cha och Mickan i bakgrunden.

På väg att gå hem


Var klara vid halv 5-tiden så det var dax för mellis maten
och betforn :))))

Åkte sen hem och åt middag och vi tittade på sista
Polisserien Irene Huss, nu har vi sett alla och dom
var kanon bra.

Kommentarer
Postat av: Liv

ser fint ut:)

2010-08-10 @ 16:57:37
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Liv

blir nog bra:)

Om jag hinner så kommer jag ner självklart.

Pratade med Annica idag, hon ringde och sa att Chagall skulle åka å undrade om jag kunde ha Harmonie i Lias box, men det är en ponnybox å Harm får ej plats i den.



Men jag sa att jag skulle kolla det, men jag lovar inget. Eftersom hon ändå är stor häst och ligger ner när hon vilar o så kommer det inte gå..



men har henne nog hellre i den boxen hon står i idag, slipper hon flytta runt så himla mycket.=/

2010-08-10 @ 22:33:28
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0