Till Liv

Inlägg av Liv om Onsdag: Svarta hovar:

Låter super kul! det tycker jag att ni ska göra verkligen:)
Ni får alltid låna Harmonie om ni vågar och orkar med den drama queenen:P:) <3

Svar:
Tack snälla, vad gullig du är!!!!!!
Både Mickan & Mimmi skulle jättegärna låna henne  nångong
(själv vågar jag inte + att jag är för tung ;)
Skulle vara kul att komma ut tillsammans och skritta runt och trava lite,
galopp tar jag bara på banan än :)
Så det blir lugn tur.
Och så är ju bästissarna ihop, då kan det ju bara gå bra ;)))

Du gör rätt i att vänta ett tag om du kan med att ta hem henne
då hagarna är som dom är än.

Hoppas vi ses i stallet snart
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Liv

Du är så go!<3

Självklart får både Mickan och Mimmi rida på henne om dom vill:) gärna för mig, de kan ju pröva henne o känna hur det känns hur mycket dom vill:)



Harmonie är ju väldigt snäll, det är bara att när hon väl reagerar så blir det lite väl mycket drama:)

Men med Palette så går hon ju som en klocka - Palette är ju så lugn i sig själv så det går nog bra!



Anytime säger jag bara, skutta får de göra också om de vill:)



Ah hon har det bra på sitt bete, tjock och go:)<3 Riktigt kelsjuk också!<3 ponnin!

Hon får vara kvar ett tag till hon får gå där tills de kan vara ute hela dagarna, känns inte schysst att låta henne vara inne halva dagen och vara ute i en pytteruta halva dan. då har hon det roligare där borta:)

Bilder finns på bloggen om ni vill se, kommer dyka upp på facebook också!<3



hoppas att ses i stallet snart<3 kommer nog ner till helgen:)<3

2010-08-05 @ 20:49:21
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0