11/12 Lördag: Fullspäckat

Lite sen uppgång som vanligt :) Mickan hade redan gjort sig klar
och gått iväg till Kornelia - dom ska vara hund & husvakt idag till
imorgon hos hennes mormor. Mimmi och Daniel var kvar hemma :)
Vart frukost och sen hade vi bestämmt att övningsköra idag och
Göran hade lite olika ideèr att prova för att lära sig kopplingen
till 110% och inte behöva titta på varvmätaren utan att lyssna
på motorn + att känna i ryggen hur motorna är - Känner man efter
så känns det i sätet och som vi vana förarer har det i ryggraden.
Övningskörningen gick jättebra och det sitter kanon nu. Sen vart det
stallet direkt och lämnade av Mimmi sen hem och Göran stannade
hemma och jag åkte till stallet igen.

Nu kommer lite foton på julpyntet vid Palettes box, fick ju ta
nya då alla kort utom 3st vart raderade igår från min telefon :(










Vart Lilla rött på hemvägen och köpte middag - hamburgetallrikar
till Mimmi och Göran och Calzone till mig..mumsigt. Var evigheter
sen vi åt pizza så nu var det gott.

Mickan kom inte hem något mer och Göran skjutsade Mimmi till
Daniel vid halv 10 och jag satte mig och slog in alla julklappar
så det skulle vara gjort, har fortfarande några kvar och hoppas
hinna handla dom när vi kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0