Sönd: Lekdag i snön :0)

Mickan och jag stack iväg vid 2-tiden och hämtade
upp Mimmi i Viksjö hos Danne och sen till stallet.

Vi hade bestämmt att prova tolka efter henne på
skidor och tefat.
Mickan först ut på skidor och det var lite vingligt förrst
men sen gick det bättre. Medans hon tog av sig sen
så provade jag att sätta mig på pulkan och Mimmi drog
iväg med Palette, det var skitkul.
Sen Mickan på pulka och sen bytte dom så Mickan red
och Mimmi provade bara pulkan.

Palette tyckte nog att det var lika roligt som oss, då det
shoade och skreks och hon blev taggad och galopperade
på och var lite ivrig vissa stunder o ville inte sluta springa.



Em lyckad dag som vi måste göra om, hoppas snön blir kvar
ett tag till. Ska försöka få med Göran nästa gång :0)

Hem lagomt till middan och åt Taco ...mumsigt som vanligt....

Sen vid 8-tiden ska Mimmi och jag tillbaka då hon har Ewas
kvällsfodring, då får man pussa pållen 2ggr idag :0))
Mickan och Göran blir kvar hemma och tränar NO - Mickan
har prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0