Tisd: Fy F--N vad kallt det är -20

Ja, inte är det skönt ute burrrrrr -17 när vi åkte
hemifrån och när vi kom till stallet var det -20.

Palette var inte så jätte taggad att jobba idag,
vi gick ner till stora ridhuset och värmde upp ett
bra tag sen lite trav. Mickan fick ont i örat igen
så jag satte upp och red en stund men det var
så kallt så efter 5-10min var tårna stelfrusna
fast man har tjocka vinterkängor + varma sockor.
Mickan red en liten stund till efter mig och Palette
var lite busig :0))



Blev en ganska kort pass idag då ingen var taggad.

Tillbaka till stallet blev det utetäcket med hals på inne då
det är så kallt + några extra kilo hö till kvällen att mumsa på.



Vad skönt det var att komma hem och göra en
eld i kaminen :0)) och fika med glögg.

Bjuder på ett kort på Mickan och Daisy.

Kommentarer
Postat av: Sara

hejsan, jag läser er blogg lite då och då, tycker att det är jätte bra kul att följa med bilder och mkt videos.Men undrar vad kostar det att ha en häst i erat stall och hur gör ni med fodring på vardagarna på morgonen?,är det någon som jobbar där och fodrar till alla hästar? och är det fina ridvägar?:D

2010-01-08 @ 13:58:51
Postat av: Annica

Hej Sara!



Kul att du följer våran blogg :0)

Jag svarar gärna på dina frågor men helst på ett mail till dig.

Skickar min här så kan du maila.



[email protected]



Mvh

Annica Wik

2010-01-08 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0