Fredag: Ellinor 3år

Idag fyller brorsans dotter 3år
GRATTIS Elli !!!!!!!



Idag fixade vi mellanväggen i transporten, blev riktigt bra.






Till middan kom Mimmi o Daniel hem, vi åt Taco...mums.

Sen efter så åkte Mickan, Kornelia o jag till stallet.
Märks att det är semestertider o sommar, är sååå
öde där.
Var bara vi och en annan tjej som har börjat o
rida Lia den andre ponnyn i stallet.
Bara ponny ligan ;0)

Jag stannade kvar uppe i stallet o kvällsforade
medans dom red nere i paddocken.
Blev barbacka ridning idag med, fast dom bytte
hästar så Kornelia fick galoppera på en skön häst :0)))
Det sägs vara något visst med Palettes galopp,
måste prova den någon dag!!!
Har inte gjort det ännu, varit lite feg :0)

Palette /Kornelia & Cha Cha /Mickan





Cha Cha ser ut som en karusellhäst o Mickan
har läskiga ögon!!



Palette mumsade på sin mat o jag fotade lite!!









Kom iväg hemåt som vanligt vid 10-tiden.
Sen bytte tjejerna om och stack iväg med Göran
på en kvällstur i skymmningen.

Kvar hemma med Mimmi o Daniel, fast dom
gick o la sig så det var jag och vovvarna :0))
Åt Ben o Jerrry glass, insåg att jag har nog
börjat tröttna på den...trodde ni inte va??!!!

Dax att sova, kalas imorgon hos kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0