Måndag + Tisdag: Nya länkar

Måndag:

Har lagt in några hemsidor under länkar,
hittade idag som förrst hur man gjorde :)

Annars har det varit lungt.
Mimmi o Daniel har åkt till Umeå 1v och
Mikaela o Kornelia åkte ut till vårat
landställe i skärgården och har lite F.F
Dom tog Daisy med sig o kommer  tillbaks Torsdag.
Och Göran o jag har B.F (barnfritt) ;)
Bara Foppa och Palette hemma.

Idag slappardag + ca 2tim i stallet o gosade
med Palette.

Hämtade in henne & Lia från sommarhagen


Lite otålig hnär jag fotade, skrapar med hoven i backen


Film: När jag kom till hagen


Göran mockade och sen borstade av henne.


+ lite massage, det är skönt!!!!




Svängde förbi Vällingby och köpte mat...mumsigt.
Tittade på en svensk polisfilm med Kjell Bergkvist
som var 8tim, slutade 3 inatt.

Tisdag:

Sov länge......
Göran fixade några småsaker på min bil och
dammsög ur den så nu är det bara en tvätt kvar.
Båda bilarna behöver tvättas så någon dag får
högtryckstvätten jobba.

Åkte till stallet framåt kvällen och träffade Ewa.
Rosa hade visat några positiva tecken, bl.a har
dom fått på skon på fånghoven, stött en aning
på det o.p benet, äter igen + att hon hade
blivit lite ilsken vid undersökning o det är ett
bra tecken att hon piggnat till lite.
Klart att Rosa blir bra, hon bara måste komma
tillbaka snart till oss!!!!!!

Palette vart glad som vanligt och tror hon är
lite sällskapsjuk nu, har nog lite tråkgt oxå
då Cha Cha är borta 2v till, hennes boxgranne
+ beteskompis, dom har funnit varann mycketbra.
Och tjejerna är borta så ingen ridning nu, får se
om jag kanske tar ut henne en sväng imorgon
på prommenad om inte.

Dax att lägga sig, ska upp tidigt och åka o fixa
min A/C i bilen, dom öppnar 7.15...Gäsp.....
God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0