Onsdag: Mickan kom hem

Upp döööö tidigt och åkte iväg till Hammarbyhamnen
och fixade min AC i bilen, nu har jag kyla igen :)))))))
Tack snälla pappa som betalade min reparation och
totorna ;) (lite internt!!!)

Göran och jag åkte till Palette efter middan och
fixade allt, tror hon nu är lite rastlös så det är
tur att Mickan kommer imorgon till henne.
Hon vill inte alls att man ska lämna henne och
åka iväg, hon tittar med så stora ögon när man
ska gå, vill ta med henne hem :)

Åkte sen vidare in till stan/Strömkajen och mötte
upp Mickan, Kornelia & Daisy som kom med
Waxholmsbåten från landet.
Pigga o glada tjejer som redan pratade om att
dom måste åka ut igen snart, ha...ha.. klart att
det är kul att vara själva ute utan föräldrar :)

Fick höra av Mickan att hon o Kornelia har kommit
på en affärsidè som ska testas, hoppas dom
kommer att lyckas bra.
Alltid kul med nya ideèr och kreativitet.
Ska fixas med det imorgon

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0