Onsdag: Shoppar dag

Mimmi, Mickan och jag åkte upp till Vällingby
o var in på banken och fixade ID till Mimmi.
Äntligen blev det gjort!!
Sen gick vi lite i affärer och hamnade på Gina,
köpte en tröja som jag tänkte ha i stallet och
2 par jeans, kul med rea :0)
Tjejerna hittade MASSOR bl.a köpte dom en
varsin klänning för 200:- ordinarie 600:- på MQ,
sen blev det toppar, Linnen, jeans, kofta, Bikini
och tröjor 2 nöjda tjejer.

Sen följde dom med mig till sjukgymnasten
och jag fick ultraljud på armen igen så får
vi se om det blir bättre + massage på nacken.

Efter det ner till Åkermyntan och handlade
lite mat och när vi kom hem höll Göran på
med pappas bil, lagade kofångaren som hade
spruckigt på några ställen, blev bra när det
var klart :0))

Grillade hamburgare till middag och sallad
som vanligt :0) Vi har fåt pippi på det!!
Mimmi tog cykeln och for iväg till Daniel,
då hon fick punka på moppen igår.

Lite senare åkte Mickan o jag till stallet
då vi hade kvällsfodring blev det lite senare.
När hon var klar med Palette så gick hon ner
och började rida medans jag var kvar o fodrade
dom få hästarna som är kvar - bara 10st totalt.
Sen gick jag ner och titta på dom i paddocken.





Film:



Ridit färdigt.




Tog allèn hem för att skritta av henne


Mickan skulle ta tyglarna o stanna så jag kunde ta
ett kort, men gjorde det lite snabbt och överumplade
Palette som trodde att det var något läskigt som
hände och hoppade till o tvärstannade o titta in mot
trädet om det var något där!!
Mickan & jag började asgarva, hon såg så kul ut :0))





Sen var vi ner till hagen o fyllde på vatten,
sen bar det av hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0