Söndag: Fin dag idag med

Blev det trotts att det har pratats så mycket
om att nu kommer regnet i flera dagar. Inte
för att det gör något en dag eller två :0)

Passade på att fixa min bil idag, har fått ett
hål på avgasröret som sen visade sig att det
nästan var av runt om, inte konstigt att den
har låtit som en raggarbil :0)
Göran svettsade hela röret runt om och sen
tätade med pasta (ej ätbart :0) för att vara
helt säker på att det är tätt.
Nu har jag min bil igen!!!!!!! Jippi!!!!
Bara AC:n kvar att fixa i veckan eller
nästa ska jag åka å lämna in den.

Mimmi o Daniel ska på bio inne i stan
och då kusinen Emelie är här så rider
inte Mickan idag, då hon är super allergisk
o kan inte vara i stallet så blev det Göran
& jag som åkte dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0