Söndag & Måndag: Vilodagar

Söndag:

Skjutsade Mimmi o Mickan till strömkajen till
Waxholmsbåtarna.
8.45 gick båten ut till landet, deras kusin Emelie
följde med och nu blir det 4 dagar föräldrafritt
för alla 3 tjejerna :0))

Fick höra sen att Maud hade kommit på i
Sollenkroka och överaskade tjejerna.
Så senare på kvällen spelade dom kubb,
efter att ha badat.

Göran och jag åkte till Palette ganska sent,
tror hon var vid 8 snåret.
Han mockade & fyllde på torv medans jag
puttsade på henne, fixade maten.
Sen fick hon sin betfor och vi åkte hem och åt
sen middag.

Måndag:

Jag åkte till stallet på eftermiddan, strax innan
intag så jag han mocka och sen hämtade jag
henne nere i sommarhagen.
En glad & gnäggandes ponny kom direkt när
jag roppade "ponnyn" Det är hennes smeknamn
eller "tjejjen" ibland Palettis :0)
Borstade och satte in en vattenhink, tror hon tycker
bättre om att dricka ur hink på sommaren.
Var inte kvar så jättelänge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0