Fredag: Mickan & Kornelia stalldag

Fick hämta Mimmi hos Danne vid lunch då hon
vaknade med migrän (hade somnat med det
kvällen innan oxå) så hon kunde inte ta moppen
hem. Väl hemma så tog hon en tablett o la sig
och vilade några timmar.

Senare efter middagtid så skjutsade vi (Mimmi o jag)
Mickan och Kornelia till stallet och åkte sen vidare
till affärn och handlade inför morgondagen då det
kommer ett X-antal gäster då det är
MIMMIS 16-ÅRS DAG!!!!!!!!!

Väl hemma igen så satt hon igång med tårtorna och
Göran o jag åt middag, sen åkte jag tillbaka till
stallet - hade man haft autopilot så hade den
hittat själv vid det här lagret :0)))

Tjejerna hade haft det kul som vanligt och jag
fick lite foton + film av Mickan som Kornelia tagit

Mickan & Palette




Mickan Galopperar


Men matte, vart ska du??


Puss..puss..du kom tillbaka!!



En puss på mulen


Min goa lilla ponny <3


På väg upp till stallet.



Mera puss..puss...



Närbild



Visst har jag vackar ögon ;0)


Gick in och pussade lite på henne jag med och lämnade
en påse morötter i skåpet, kanske lite bortskämmd.
Hon får en morot i varje bytta varje dag (3st byttor)
tillsammans med havren. Lite gott ska man väl få.

Sen hem till oss igen och tjejerna började med ett
projekt till sina hästar till stallet - säger inte mer just
nu....Bilder kommer senare...
Kornelia gick hem vid 23-tiden och det blev en
kvällsmacka och sen hopp i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0