Sommarlov..Sommarlov.....

Nu är det sommarlov för båda tjejerna 10 härliga v.

I Måndags var Mimmi själv i stallet och hade ridit
i paddocken, det enda jag fick höra var att hon hade
varit lite envis och ville inte alls arbeta först o hade
bockat & stegrat sig lite :0) När det gäller hennes
bockningar o stegringar så är det bara kul :0)
hon är så skööön...på det sättet att det går i
slowmotion och gör det inte så ryttaren åker av,
det är inte henens avsikt, utan hon vill bara säga
att idag vill jag inte!!
Men till slut gick det bra.

I Tisdags så åkte Mickan & Kornelia tillsammans
till stallet, dom tog bussen då jag var hos läkarn.
Dom hade oxå ridit i paddocken och kört lite
bommar & dressyr.
Hämtade dom efter ca 5timmar och fick chansen
att pussa lite på henne då jag träffade henne
sist i söndags (evigheter sen)
Hon stod o mumsade på gott gräs som tjejerna
hade plockat åt hästarna (Palette o Cha Cha)









Sen åkte vi hem till oss och Kornelia stannade kvar
och åt middag & Daniel o Mimmi var hemma oxå.
Fullt hus :0)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0