Onsdag: Vilken överaskning :0))

Vet ej om alla bloggläsare läser komentarer??
så jag lägger in det här.

Blev jätteglad när jag läste detta!!!!!! :0)))))

---------------------------------------------------------------------------
Hej!!!

Måste bara få säga att hur otroligt fin och
välmående palette ser ut att vara!!
Det värmer oerhört mycket att se henne och er tillsammans.

Nu undrar du säkert vem jag är, Jag heter Micaela Harder och
var palettes första ägare när hon kom till Sverige.
Vi hade henne sedan hon var 4 år och upplevt enormt mycket
tillsammans och jag kan inte beskriva hur glad jag är och se att
hon mår så bra och har kommit till så fin familj.
Jag vill jätte gärna följa er mer och skuller vara oerhört tacksam
om ni ville ta kontakt med mig (givetvis bara om ni själva vill).

-------------------------------------------------------------------------------

Gu,vad kul att du hittade våran/Palettes blogg :0)
Jag kommer att skriva ett mail till dig och det skulle
vara kul om du och Tina ville komma och hälsa på.


Mickan och jag åkte till stallet vid 5-tiden och hon
hade nästan ätit klart när vi kom.
Blev senare en tur ner till ängen i kohagen och
lite dressyr träning. Avslutade sen med några
stockhinder och galopp på ängen.

Plockade lite granris på hemvägen och la in
i hennes box, lite bra sysselsätning för henne.

Nu fäller hon riktigt mycket, stod ganska länge
och borstade med "stenen" ved ej vad det heter
men super efecktiv mot pälsen och hon njöt!!!
Älskar när man kliar henne :0)

Hon var riktigt gosig idag och bökade med mulen
på en hela tiden och några pussar han det bli med.

Sen fick hon betforn och vi åkte hem.

Mums..mums....


Vilka skumma ögon ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0