11/11 Torsdag: Sjuk igen

Grattis kusinen Emelie som fyller 12år idag
Hurra...Hurra...Hurrrrrraaaaaa........


Mickan och jag var till AstridLindgrens barnsjukhus (hennes vanliga besök)
och på hemvägen började hon må dåligt, huvudvärk och illamående.
Trodde först att det var diabetesen som ställde till det men kollade
värderna och dom var helt ok, så det var något annat.

Stannade till i Vällingby och köpte middag Sushi till oss två, Mimmi ville
inte ha och när vi kom hem så började hon tokfrysa fast hon hade lindat
in sig i fleccefilt :( förstog att något av på G.
Åt i alla fall maten och kännde sig lite bättre men sen kom febern
stack upp i nästan 39 grader och feber frossa.

Mimmi och jag åkte till stallet strax innan 7 då vi hade kvällsfodringen
men Göran kom hem strax efter så hon slapp att vara ensam.
Daisy låg tätt in till henne hela tiden, hon känner på sig så väl när
det är något med Mickan och då lämnar hon henne inte!!!
Knappt att man får henne att gå ut dom dagarna.

Så sjukt söt hon är!!!




Fixade lite i stallet först och sen följde jag med Mimmi/Palette ner
till lilla ridhuset och tittade i ca 20min.



Sen gick jag upp tidigare och kvällsfodrade, gick ganska snabbt då
det var bara att ge maten, inga täckesbyten och sist katten mat med.

Tjejen väntar snällt på sin betforhink - Några gnägg...

Sen mumsade hon på




Gick och lämnade alla saker och sen åkte vi.

Här är nya ridvägen mellan hagarna och våran belysning vi
har fått <3



Sen bar det av hem till sjuklingen, vi som hade planerat hoppträning
imorgon men det blir inställt igen :(
Får ta det nästa vecka istället.

Sov Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0