18/11 Torsdag: Fin i dressyren idag

Vart pannkakor till middag och sen åkte Mickan & jag till stallet.
Mickan tog hand om Harmonie åt Liv men red inte då det vart lite sent,
borstade, mockade, fixade maten och lindade bakbenen.

Jag var hos Palette och hon var supergosig idag med, söker sällskap
hela tiden och står nästan uppe i en. Kanske taktik så man inte kan
komma undan :) Hon är så mysig att hålla på med och sen mockade jag
och ponnyn gick ivägen hela tiden tills jag sa åt henne, fick en liten blick :)
Puttade lite med mulen men höll sig ur vägen.

Sen sadlade Mickan henne och vi gick ner till lilla rdihuset, var bara 2st
så det var skönt.
Hon var jättefin och gick ner i form.

Uppvärmning

Börjar arbeta










Efter avslutad ridning och hon ska titta in i kameran så fort hon får chansen





Fick sitt hö när allt var klart




Sen vart det hemgång och stannade till på donken å köpte glass,
mitt i vintern :) Hade så ont i halsen så det var gott....

VAr ganska trötta när vi kom hem och la oss strax efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0