26/11 Fredag: Globen och NY Outfit

Mimmi hade tagit ledigt idag för att åka till Globen Horse show
och se dressyr och clinic, hon åkte själv dit på förmiddan.
På söndag åker vi alla 3 :)

Hon kom hem med ett nytt dressyrtränings outfit - Marinblå.

Kusinen Emelie kom hit idag och Mickan tog bussen till Barkarby och
mötte upp henne vid pendeln och sen hem igen.
Själv var jag på A.f så dom fick klara sig själva, men det var ju inga
problems :)

Mimmi kom hem nästan vid middags tid och ville till stallet å rida,
prova nya sakerna så jag skjutsade dit henne - eller rättare sagt hon
körde dit och sen åkte jag hem igen då kroppen strejkar idag så kunde
jag inte vara med.

Strax efter kom Göran, Mickan och Emelie hem då dom hade varit
nånstans och vi åt middag. Köttbullar och stuvade makaroner - vilken
Fredags mat :) orkade inte göra något mer avancerande.
Tittade på tv:n och tog det lugnt medans tjejerna gick ut till pulkabacken
med en varsin soppsäck och skulle åka.

Vid 9:e ringde Mimmi å ville bli hämtade så Göran stack iväg - med
papperen och övningskörningsskylten ...ha..ha.. vi får aldrig köra våra
bilar längre :) Bra att öva när det är vinter oxå. Hade hämtat upp Daniel
på vägen med.

Dessa två bilder fick jag av Mimmi när hon kom hem.

Nya schabraket och benlindorna.


Ser ut som ögonen har trillat ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0