10/10 + 11/10 Svar till Anonym

Söndag 10/10:

Ponnyn fick en välförtjänt vilodag och bara strosa i hagen
tillsammans med bästisen Harmonie.

Mimmi och Daniel skulle på bio och Mickan var med sin
bästis Eve så det blev Göran och jag som åkte till stallet.

Han mockade och jag fixade maten och sen lite
gosande med BÄSTA PONNYN!!!! ;) <3
Är hon inte bäst, så säg :)

Gjorde iordning betforhinken oxå, men han inte stå i
blöt tillräckligt länge så hon skulle hinna få, så gulliga Helena
skulle ge henne den senare. <3

Sen hände inte så mycket mer denna dag utan bara slappa,
var ganska trötta sen dagen innan.

Måndag 11/10:


Fått lite anonyma komentarer och samma person undrar varför
jag har slutat och kommentera.
För det första så är det trist när man är anonym.
Andra så vill jag inte kommentera värdelösa inlägg, tycker det
mest var tjafsigt.
För det tredje så om du vill se Julia rida Bram så kom till stallet
och titta, skulle inte fota dom och lägga ut om inte Julia tillåter.
Har visseligen inte frågat men har ingen intresse av det om dom
inte rider tillsammans med Mickan/Palette så kan det bli något
kort kanske.

Jag uppskattar verkligen kommentarer men uppge vem du är
och inga onödiga/tjafsiga sådana om du vill ha svar från mig.

Det var allt så länge.
Nu mot stallet så Mickan hinner rida innan mötet kl.18,30

Hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt

2010-10-11 @ 21:02:42
Postat av: Liv

grattis på bröllopsdagen! ( igår)!

=)<3

2010-10-12 @ 12:56:22
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0