13/10 Onsdag: Mimmis överaskning

Först var Mickan och jag till skolan på möte efter det så
ringde vi å kollade om Johanna (tjejen som hittade daisy)
var hemma och åkte dit. Mickan lämnade en belöning till
henne, då hon var så jättegullig igår. Vi pratade mer idag
och fick veta att hon hade hittat Daisy redan vid 5 och vid
10 i 7 kom vi, hur många hade stått ute i nästan 2 timmar
bara 2grader varmt och väntat på att hundägaren skulle
komma??!!!!
Hoppas hon hittar på något kul eller köper något till hästen:)

När vi kom hem igen höll Mimmi på med middan, överaskade
oss idag med god mat. Firade bröllopsdan idag istället...lite
crazy kanske men tiden räckte inte till Måndags eller igår.

Hon hade tänt ljus överallt  i vardagsrummet och dukat.





Bästa ängeln, som jag fick av mamma när jag opererade nacken.
Och nu är hon en ängel själv <3





Bakad potatis med rostade rotgrönsaker med 3st olika röror.
Kyckling,cremefresh,äpple, rödlök.
Vitlök(massor) Gräddfil, citron.
Keso och rödlök



Var kanongott och så mäktigt. Mimmi skulle ha gjort efterätt oxå
men vi beslöt att ta den en annandag då ingen orkade.

Tack gulle dig Mimmi <3 <3 <3

Sen strax innan 8 åkte Mickan och jag till stallet, hon hade bestämmt
med Liv att dom skulle köra markarbete.
Sen avslutade dom med att bytta pållar och Mickan hoppade Harmonie
några ggr. Anki (Livs mamma) var med så vi satt och pratade,
kul med sällskap :)
Sen upp till stallet, klockan hade hunnit bli halv 10 och hästarna
var hungriga och Palettis fick sin betfor å mumsa på med.

Lägger ut några fler kort jag hittade från Tävlingen i helgen.

Finaste ponnyn







Såååå Söt

Härlig skogs miljö, ser verkligen lantligt ut.





Linslus??????

Ååå så kliar det igen!!

Mickan tackar för priset


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:33:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0