26/9 Söndag: Eftermiddagsfodring

Mimmi åkte ganska tidigt idag med till stallet och skulle
rida och fixa allt innan fodring.
Jag kom dit till halv 5 och då hade Mimmi redan lagt
ut hö + byttorna, så det var bara att ta in hästarna.

Var lite spring och brall i hagarna men alla var lugna
när man tog in dom - Skönt :)
Palette stod redan inne då Mimmi hade ridit och
Harmonie var så söt när jag hämtade henne, stod och
tittade o spettsade öronen framåt när jag pratade :)





Gick fort o ta in alla hästarna och vi var klara redan på 15min.
Mimmi åkte hem innan och jag passade på o gosade med Palette
i en ½ timma då jag skulle hämta Mickan vid pendeln i Barkarby
17,28 så satt jag inne i hennes box medans hon åt och fotade lite,
mysigare att sitta hos henne än att sitta i bilen :)





















Ja, det blev lite foton - men är man söt så är man ;)
Bästa ponny <3

Hämtade sen Mickan i Barkarby och när vi kom hem så
blev hon överfallen av 2 glada vovvar.
Göran hade gjort middan klar, fläskottletter o kokt potatis o sås
mumsigt var det.

Kommentarer
Postat av: milki

hur mycket kostar det att stå på säby? hittar det ingenstans.. :P

2010-09-26 @ 21:56:16
Postat av: Annica

Maila mig så kan jag tala om det, vill inte skriva det på bloggen.

2010-09-26 @ 22:00:32
URL: http://varhastpalette.blogg.se/
Postat av: Anonym

[email protected]

2010-09-26 @ 22:01:15
Postat av: milki

ok, mejlar dig nu :)

2010-09-26 @ 22:17:07
Postat av: Liv

ponni<3

2010-09-26 @ 22:29:00
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0