27/9 Måndag: Svar till inlägg

Anonym om 26/9 Söndag: Vann Nytt täcke:
jag skulle få en ponny i början av sommaren.. min största dröm!!
men valde att satsa på skolan istället...
vill också ha en syster jag kan dela ponny me...
mikaela fick verkligen ponny vid bra tidpunkt, för sommaren innan
nian är för sent.. iallfall om man ska ha ponny själv :((((

---------------------------------------------------------------
Svar:

Det var tråkigt att det inte blev någon ponny.
Förstår att det kan vara tufft sista året i högstadiet, men det går
att lösa med medryttare kanske om man inget syskon har.
När Mimmi och Mickan fick Palette förra våren i Maj skulle dom
börja i 6:an och 1:a året på gymnasiet och för Mimmis del var
det tuffare men det går :) Kan även vara en skön avkoppling
att åka till stallet å få lite break från alla läxorna, även en liten
sporre att göra läxorna först och sen stallet.
Finns inget bättre än att komma dit och toton står och gnäggar
och spettsar öronen när man kommer <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var till och med o provred ett helt underbart sto! ångrar verkligen mitt val...

2010-09-27 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0