6/9 Stallmöte + Kvällsfodring

Åkte iväg framåt 6-tiden. Skjutsade hem Mickans
kompis Eve först oh sen iväg till stallet.
Gick in o hälsade på Palette som blev superglad som
vanligt o titta lite konstigt när vi gick lika fort igen :)

Gick upp till ridskolan vid halv 7 där mötet alltid är,
uppe på övervåning - kallas Stall lycktan.
Tog upp bl.a om nya hagarna och det blev lite
turbolent ett tag men jag tror det redde ut sig :)
Ha..ha.. blev lite för mycket surr så jag stängde nog av,
klarar inte av när det blir för rörigt o intenssivt och
pratade med Danne istället ang.sillage hur vi skulle
göra då det blir fördyrt att ha dessa stora nu när det
bara är 3st som ska ha, men det löser sig.
Vi fick bra hagar i allafall Palette & Harmonie <3

Sen var det lite om stallrutinerna som har varit lite
si o så med, men tror alla var på det klara nu hur
det ska vara.

Mimmi gick upp lite i förväg då hon skulle rida och
vi kom iväg vid 8 tror jag och Mimmi hade redan gått
ner och börja rida så vi mockade, fixade maten m.m.
Sen var kl. halv 9 och dax att kvällsfodra.

Glömde fråga Mimmi om det hade gått bra, då vi
pratade om mötet på hemvägen.
Men det tror jag, vet att hon skulle köra igenom
skrittprogrammet i Lätt:B1 inför helgen.

Slupvalt kort på Prinsessan <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på att tävla om ett schabrak från Schockemöhle på min blogg!

Klicka här för att komma direkt till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/august/tavla-om-ett-schockemohle-schabrak.html

2010-09-07 @ 18:53:02
Postat av: Alice

Aw så söt! =)

2010-09-08 @ 21:47:25
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0