10/2 Torsdag: Ponnyn var så fin

Torsdag idag så det är taxi på schemat:)
Skjutsade Mickan & Fanny som sovit här till stallet i Vällingby
och sen när dom var klara så hämtade jag dom igen för att
skjutsa dom till skolan, Emma var med oxå. Annars hinner dom
knappt och äta, har typ 5-10min på sig och det fungerar inte.

Sen senare kom Mickan, Fanny, Mimmi och Daniel hem så det
vart fullt hus igen. Fixade middan lagomt tills Göran kom hem
och sen vart det stallet efter att att skjutsat Daniel först.

Då det vart snökaos så var lokaltrafiken strulig/inställda så jag
tog hand om Harmonie åt Liv. Mockade, fixade maten m.m.
Skillnad på box, mycket torrare den hon står i nu :)
Mimmi gjorde iordning Palette och gick ner till lilla ridhuset medans
jag stannade kvar i stallet coh fixade Palettes box och mat.
När dom kom tillbaka efter ca 45min fick Palette sin kvällsmat
och där i hade jag gömt 2st gigantiska morötter.

Är så stora så hon får knapra på dom.




Letar efter nästa



Och fann den :)

Sen vart det havrebyttan med lite flera morötter.

Gotti..i ..gotti i

Ponnyn var glad och vi åkte hem.


Ponnyn hade varit jättefina idag och arbetsvillig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0