4/2 Lördag: Min ponny ikväll <3

Mickan vaknade 5 i morse med stans huvudvärk och tog migrän
tablett men det hjälpte tyvärr inte och kl,8 var Fanny tvungen att
gå upp och Mickan blev hemma. Skjutsade sen Fanny till skolan
vid tjugo i 9. Mickan fick ta en annan huvudvärkstablett och sova
igen och vaknade framåt 12 att hon var låg - vart frukost men
fortfarande inte bra i huvet. Undra vad det är för lurt på G, bara
hon inte får det som Mimmi hade. Kusinen Oscar ligger sjuk i det
med 40 graders feber och huvudvärk :(

Var upp till Mickans förra skola och lämnade tillbaka skolböckerna,
så nu är det avklarat och sen åkte Göran och jag till City Gross och
storhandlade, hela vagnen full. Det är smidigt att handla med scaner.
När vi kom hem så hade Mimmi åkt till Daniel som kom hem igår kväll
och Kornelia hade kommit hem till oss.
Mickan var bättre men inte helt ok, ser inte så bra ut.

Gjorde Taco till middag och efter den åkte jag själv till stallet.
Min och ponnyns kväll <3
Mockade först och hon var gosig som vanligt och gick efter mig,
runt i lilla boxen och skulle kolla läget hela tiden.
Sen vart det borstning...fy vad det kliar på hennes små ploppor,
står riktigt och tokmyser när man kliar med ryktstenen.
Hon nussar med läpparna och vill helst gör det på en och rätt var
det är så blir hon så extas och nästan nafsar till men kommer på sig själv :)

Goa lilla ponny <3 <3 <3

Ponnyn som älskar telefonen





Kliar lite

Fick sin betfor

Mumsigt :)


Annie hade kvällsfodringen och var klar samtidigt som henne så vi släckte
och skjutsade henne till Jakan stn och sen hemmåt.

Tog ut vovvarna och träffade Stefan och hunden Kalle - gisses vad han har
växt sen jag såg honom för typ 2-3 månader sen :) är nu 9 mån.
Sen vart det kvällsfika, Mickan, Kornelia och Göran tittade på något
medans jag löste suduko som jag har fastnat för igen :)

Imorgon blir det sovmorgon :) För mig!! Görans ka iväg å jobba
och skjutsa Mickan & Kornelia till K stall. Mickan ska få rida någon
fjordning som behövde hjälp imorgon och då kan dom rida ut tillsammans.
Hoppas bara att hon mår bra då.

God Natt!!


Kommentarer
Postat av: Liv

mysigt när de vill klia tillbaka!:D käärleeek<3

tråkigt med sjukdom eller vad man ska kalla det -_-



Hur var Harm med kvällsfodringen?:)



Kramis<3

2011-02-05 @ 09:50:05
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0