3 dagar igen...uppdatering

Söndag:
Mickan till stallet med Julia och dom hade ridit ut med Palette & Bram.
Hade gått jättebra och 2 pigga glada ponnisar :) Palette visade inget
från gårdagens vurpa, inte ens en sträckning.

Pappa kom över på eftermiddan och Mimmi hade bakat biskvier,
var riktigt goda.

Kornelia kom över till Mickan och Mimmi till Ida på fika, i detta hus
kommer det å går folk hela tiden :)

Måndag:
Mickan stannade hemma med Fanny, då Mimmi å jag åkte till stallet.
Red i lilla ridhuset tillsammans med Bram och Tamira, lugnt och skönt.


Idag Tisdag:
Skjutsade Mickan och Fanny som sovit över här till skolan då dom inte
började förrns 9,50 annars åker hon med Göran på morgonen, men inte
Torsdagar då börjar dom 9,00 och ska vara i stallet.
Sovmorgon 2dagar i veckan och inte så sena dagar heller - skönt!

Sen åkte jag och handlade mat coh skulle in på Stadium men dom
öppnade inte förrns kl.11, så jag åkte till stallet och ponnyn såg DIREKT
när jag kom  - fast hon står i sista hagen längst ner. Ha...ha.. tror man har
en radar på sig som hon pejlar in när man kommer.
Så efter att jag hade mockat och gjort maten var det dax för lunch för
hästarna, så jag tog Palette & Harmonies och gömmde lite morötter i deras
kassar så dom fick lite gottis i hagen.

Palette

Palette

Harmonie

Harmonie


Sen åkte jag iväg och till Stadium som nu hade öppnat.

Senare i kväll ska vi tillbaka till stallet då Julia /Bram, Mickan/Palette/Harmonie
ska hoppa kl.21,00. Mickan ska hoppa båda hästarna, så Mimmi hjälper
till och värmer upp Harmonie.
Kanske lite bilder senare, om jag hinner ta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0