16/1 Söndag: Mimmi <3 <3 <3

Idag ÄNTLIGEN så är Mimmi på bättringsväg :))))
Febern är puff...borta, försvann lika fort som den kom, men
varade i 6dagar innan den ville resa vidare.
Skönt att se henne på benen fast det är vingligt, tar sin tid för
kroppen att återhämta sig efter så hög feber och trauma för kroppen.

Daniel kom över när vi åt frukost kl.1 :) inte snabba i den här
familjen ibland när det är helg.
Framåt 3 kom Mickan hem efter att sovit hos en kompis och vi åkte
till stallet, Liv hade kommit oxå. Messade henne då det var evigheter
sen vi var tillsammans där, har gått om varandra hela julen tror jag.

Fixade all mat medans Mickan mockade och gjorde iordning Palette,
sen vart det ner till lilla ridhuset och lite dressyr först men hon hade
så ont i armen så jag gjorde en bana med stuts hinder, kon för volt,
koner och rida slalom, halt mellan 2 bommar och sen ett 65cm hinder.
VArt lite olika aktiviteter på dom stationerna.
Liv kom ner efter hon var klar med Harmonie till ridhuset och tittade
och pratade med mig ;)
Så kort glömde jag ta..... typiskt mig, kan bara göra en sak i taget!!

När vi kom tillbaka var det några där och tittade på ponnyboxarna
som är lediga och lite prat med dom vart det oxå, så det drog ut
lite på tiden innan vi var klara för att åka hem.

Åkte förbi Ica i Viksjö, sen hem och lagade middag.
Blev Taco till Mickan och Cowboy soppa till oss andra..mumsigt...
Tittade på en bra film oxå med Sylvester Stalone m.fl.

Nu är det dax att sova, ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0