2/1 Söndag: Kvällsfodring

Nu är golvet klart oxå + taket och idag tapetserade Göran
fondväggen :))) Foton kommer att komma någon dag framöver.
Nu är det golv och taklister kvar att sätta upp och sen blir det
nog Ikea imorgon och köpa ny tv möbel elelr vad det heter -
Tv:n sitter på väggen men något att ställa alla dvd filmer i,
Wiin m.m. Och mitt lysande körsbärsträd som jag köpt, så coolt.

Sen ska det möbleras om och glashyllor ska upp på väggen och
så fick jag i julklapp ord "Hem ljuva hem" som ska lackas om till
vitt (nu är dom i svart) och jättesöta värmneljusstakar av Mimmi
som ska stå på hyllorna, kommer att bli såååå fint när det är klart.



PALETTE FYLLDE 16ÅR IGÅR



GRATTIS BÄSTA PONNYN I VÄRLDEN!!!



Mimmi red idag igen, Mickan gjorde illa armen igår på en gungbräda,
då hon flög upp när en kompis satte sig på den då hon är lättare
och hamnade lite galet med armen.
Och sen kom Kornelia över och sov här så hon var sysselsatt ändå.
Deras stora passion har blivit att gå upp på taket och ligga och titta
på stjärnorna. Vilka tokfior ;) Det är höjt ca 6m. Men dom tycker
det är supermysigt.

Vi hade kvällsfodring så Mimmi och jag åkte ganska sent till stallet.
Hon hade lovat Liv att mocka och göra mat så jag fixade Palette
medans och sen torvade vi hennes box.
Mimmi gick ner i förväg till stora ridhuset medans jag fodrade
och sen gick Daisy och jag ner och tittade. Tränade öppnor/slutor
idag med. När dom hade ridit klart så fick Daisy springa omkring
och leka lite.

Mimmi tränar backa med ett kommando.



Palette tittar på Daisy

Får belöningsgodis



Blir glad när man pratar med henne och då lyssnar hon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0