8/3 Tisdag: Så mycket fint i USA

Vaknade störtförskyld, vill inte :(
Skjutsade Mickan och hennes kompis Fanny som sovit här
till skolan kvart i 10:e. Dom har rätt lyxiga tider dom börjar
och går inte till så sent på dagarna heller. Effektiv skola :)

Mimmi sms:ade att hon skulle åka till stallet direkt efter skolan
vilket var skönt då jag inte var i form att vara där idag.

Mickan kom hem efterskolan och lite senare kom Daniel över
(Mickans Daniel ... Lite virrigt när bådas pojkvänner heter lika :)
Åkte och hämtade Mimmi i stallet vid 6 och pussade på Pärlan <3


och gav henne några morötter - stoooraaa morotssäcken kom
ju idag, så nu finns det massor igen :)
Hon var glad och gosig som vanligt.
Mimmi hade ridit ut och galopperat FORT, satt just och pratade om
HUR fort det kan ha gått - kul om man kan mäta det på något vis.

Innan vi åkte så mätte jag henne då jag sitter och tittar på täcken
i USA, finns såååå mycket snyggt & läckert, men deras mått är lite
skumma och så mäter dom inte som tillverkarna i Sverige gör.
Har även hittat ceriserosa höpåse, bara ett måste men tjejerna
tycker den ska vara röd, då krubban & grepen är röd i transporten.
Kansks man ska ha den rosa i boxen med Halm i och sen hitta
rosa krubba :) hi..hi.. Mimmi lär gå i taket - undra vad ponnyn tycker?!

Är lite sugen på detta regntäcke - Vad tycks?????
Mickan och jag diggar - Mimmi grymtade......
Kul om någon vill kommentera :)


Vart en sväng in på Donken då jag inte orkade laga middag och
Göran jobbade sent, smidigt och gott någon gång då/då.
Hem och åt och tog det lugnt på soffan.

Sen lite senare vid 9 skjutsade vi hem Daniel och passade på att
tanka, bensinen var tydligen rekordhög idag runt 14.30 Litern
Typiskt Sverige att ligga på topp!!

Göran kom lagomt hem till Big Brother började å till kvällsfika.
Nu dax att sova - God Natt!


Kommentarer
Postat av: Liv

DÖ SNYGGT!!! JAG VILL OCKSÅ HA!!!! :D<3

2011-03-09 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0